Oferta

BILANS 2025

Cel seminarium: przybliżenie praktycznych zagadnień zamknięcia ksiąg rachunkowych i sporządzenia sprawozdania finansowego, ze szczególnym uwzględnieniem zmian w podatkach dochodowych CIT i PIT, podatku VAT i innych ustaw.

Prowadzący seminarium:

Mariusz Gałuszka - uznany doradca podatkowy, wieloletni wykładowca z zakresu podatków, praktyk

Maksymilian Dudek - biegły rewident, od ponad 20 lat związany z audytem oraz doradztwem biznesowym.

 

Termin i forma seminarium*:

I termin STACJONARNIE** 

27 listopada 2025 od 8:30 do 16:00

II termin ON-LINE

3 grudnia 2025 od 8:30 do 16:00

 

Program seminarium:

Część bilansowa (1,5h)

  •  Zamknięcie roku 2025 - najistotniejsze zagadnienia, w tym m.in.: 

- zmiany w ustawie o rachunkowości

- uproszczenia w rachunkowości - prawo, możliwości, ograniczenia, prezentacja w sprawozdaniu finansowym

- wybrane zagadnieia wyceny aktywów i pasywów

- wybrane aspekty związane z podatkiem odroczonym

- wybrane aspekty w sprawozdawczości finansowej związane z CIT estońskim

- wybrane aspekty związane z badaniem sprawozdania finansowego

- najczęściej pojawiające się błędy przy sporządzaniu sprawozdania finansowego

- wybrane zagadnienia dotyczące ESG

Część podatkowa i inne  ustawy (5 h)

  • Podatek od towarów i usług

- zmiany wprowadzone w 2025 i planowane na 2026

- KSeF

- problemowe zagadnienia

  • Podatek dochodowy od osób prawnych i osób fizycznych

- zmiany CIT/PIT wprowadzone w 2025 i planowane na 2026 

- leasing, wynajem, amortyzacja samochodów – zmiany w limitach

- JPK - CIT/PIT (JPK_KR_PD, JPK_ST_KR)

- Fundacje rodzinne

- wybrane aspekty związane z CIT estońskim

- Polskie Strefy Inwestycyjne

- problemowe zagadnienia

  • Inne ustawy

- zmiany w spadkach i darowiznach 

 

Koszt udziału:

STACJONARNIE    599 zł/osoba (+ 23% VAT)

ON-LINE                 399 zł/osoba (+ 23% VAT)

 

Cena obejmuje: udział w seminarium, autorskie materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, zaświadczenie o odbyciu szkolenia; a w przypadku formy stacjonarnej: przerwy kawowe i lunch

Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń upływa z dniem 20.11.2025 r.

 

ZGŁOŚ SIĘ

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY można również przesłać drogą elektroniczną na adres biuro@kancelaria-dudek.pl wypełniając formularz

 

ORGANIZACJA:

STACJONARNA

  • Qubus Hotel 4* w Bielsku-Białej, ul. Mostowa 2 (budynek Galerii SFERA II)

ON-LINE

  • na platformie ClickMeeting
  • nie trzeba nic instalować, wystarczy dostęp do dowolnej aktualnej przeglądarki internetowej (komputer, tablet, telefon komórkowy)
  • dla dobrej jakości transmisji zalecamy prędkość połączenia internetowego 4-5 MB (stabilne łącze)
  • głośniki lub słuchawki
  • dzień przed szkoleniem każdy uczestnik otrzyma (na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu) link do webinaru.

 

Zapraszamy!

* Kancelaria zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć z przyczyn od siebie niezależnych. Informacja w tym zakresie zostanie Państwu przekazana na adres e-mail podany w zgłoszeniu, niezwłocznie po rozpoznaniu takich okoliczności.

** O uczestnictwie w formie stacjonarnej seminarium decyduje kolejność zgłoszeń (liczba miejsc ograniczona). W przypadku odwołania zajęć w formie stacjonarnej uczestnik ma możliwość, po uprzednim zgłoszeniu takiej woli, wzięcia udziału w seminarium w formie ON-LINE i w cenie za taką formę szkolenia.

Jeżeli mają Państwo dodatkowe pytania dotyczące usług Kancelarii lub szkoleń, zapraszamy do kontaktu.

tel. 33 811 11 24

Pozostałe usługi